Eesti Kultuurkapitali Helikunsti sihtkapitali aastapreemia - silmapaistva loomingulise aasta eest – autoriplaadi ilmumine, klaverikontserdi ning metsasarvekontserdi esiettekanded
“Kuulates ilmutas end korduvalt mõte, kuivõrd tuntav on Keremi loominguõpetajate ideeline hingus tema enesegi loomingus: aulisel kohal seisavad traditsioonilised vormivõtted ja puhta muusika ideaal. Jaan Räätsa käekirja meenutab rütmiline erksus ja kõlavärvide karedus, Mati Kuulbergi mõjust annavad tunnistust pillipärane kirjutamine ja karakteerne kujundiloome. Sarnaselt Räätsa ja Kuulbergiga ei ole Mihkel Kerem muusikaline ülemõtleja – tema partituurid ei upu vaevu kuuldavatesse finessidesse. Need kõnetavad selge muusikalise keele kaudu, mistap suudab ta uusi teoseid luua üsna ladusalt. Selles näilises lihtsuses on siiski üks erand: viiulikontserdi žanris oma sõna ütlemiseks ootas Kerem kaua, pisut nagu Johannes Brahms oma esimese sümfoonia puhul. Ikka selleks, et kirja saaks midagi selgelt väärtuslikku ja veenvat. Saigi.”
(Taavi Hark, “Puhta muusika ideaal Keremi loomingus”. Sirp, 10.02.2023)