2021. aasta oktoobris ilmus üks oluline plaat ja tänu plaadile sündis ka uhiuus plaadifirma Pilw Records, mille ellukutsujaks on Greten Lehtmaa. Viiuldaja Hans Christian Aaviku debüütplaat koostöös pianist Karolina Žukovaga on silmatorkavalt kauni kujundusega, tipptasemel fotomaterjaliga Kaupo Kikkaselt ning juba plaati käes hoides tekib eriline tunne. Jäise Peipsi järve piirideta avarus ning kahe muusiku kõrvuti kulgev teekond – nii visuaali, plaadil kõlavate teoste kui ka tekstide kombinatsioonist sünnib täiuslik maailm, kus saavad kokku elu ja surm, ilu ja valu. Muusikaliselt ääristavad plaati Bachi “Chaconne” ja Pärdi “Fratres” ning laulvaks ja ühendavaks keskpaigaks on Schuberti a-moll sonaat viiulile ja klaverile. “Chaconne’ile” eelnevad ja järgnevad katkendid Bachi ülestõusmispüha kantaadist “Christ lag in Todesbanden”, mis moodustavad sobiliku silla muusikalise terviku täiustamiseks. Kontseptsioonile annab sõnalist tuge Kristel Pappeli põhjalik bukletitekst.
Hans Christian Aavik ja Karolina Žukova on väljakujunenud ja enesekindlad artistid ning küpsust ja kogemust näib rohkemgi olevat kui vanus arvata lubaks. Teosed on mängitud detailidesse süvenedes ja tundeküllaselt ning perspektiivitunne ja vormiline plaan on väga hästi paigas. Kahe muusiku sisulisi taotlusi võimendab salvestuse väga hea kõlakvaliteet, mille taga on rikkaliku kogemusega helirežissöör Tanel Klesment. Kui ilus ja kõnekas võib olla üksainus õige tunde ja tähendusega mängitud noot! See saavutus on suur sisuline virtuoossus ning palju kõnekam suurtest noodimassiividest lühikeses ajaühikus, millega vahel debüütplaatidel kuulajat rabada ja vaimustada püütakse. Plaadi läbiv motiiv on igavikulisus, lõputu teekond ning kadumatud väärtused nagu usk, lootus ja armastus. Kammermuusikas koos mõttekaaslasega sammudes saab sellisest teekonnast elu rikastav ja mõtestav tegevus.
Hans Christian Aavik on Euroopaski tähelepanu pälvinud viiuldaja, kes on viimastel aastatel võitnud ka auhindu rahvusvahelistel konkurssidel. Aavik mängib Eesti pillifondi ja perekond Sapožnini loal 1610. aasta paiku valminud Maggini viiulil. Karolina Žukova tegutseb nii solisti kui kammermuusikuna nii Eestis, Saksamaal kui ka mujal Euroopas, ta on pälvinud tunnustusi konkurssidel ja mitmeid aastaid on üheskoos mängitud ka Hans Christian Aavikuga. Harva juhtub, et üks debüütplaat on sedavõrd õnnestunud ja viimistletult tehtud. “Aeternusel” on tervikuna nii tugev energeetiline väli, väljendusjõud ja hingestatus, et kuulajat see ükskõikseks ei jäta. Plaat tõstab kuulaja meeleolu, liigutab hinge ning annab valgust, lootusrikkust ja soojust igas ajahetkes.